5 STVARI KOJE VOLIM

02:27:00

Hej,kako ste?

Evo,ja sam ok. Danas je baš nekako sunčan dan i što je dobro je to što nije prevruće. To mi je vjerojatno čak i najbolje vrijeme-kad je toplo i ima sunca,ali nije da se topim od vrućine.
Pa, današnji post je opet nekako post "upoznavanja", a u ovom postu ću vam reći pet stvari koje volim, koje me mogu nasmijati ili jednostavno uljepšati dan.
Da se razumijemo, imam ja i mnogo stvari koje ne volim (npr. kad ljudi hodaju sporo ispred tebe,onda čajeve jednostavno ne mogu podnijeti,kad želim pogledati neki film ili seriju ali nigdje na internetu nema tog filma/serije,kad se neka knjiga i nakon što je prošlo dvije godine,nije prevela na hrvatski,sarmu itd.).
Ali, pošto ovaj post želim ostaviti na "pozitivnu stranu", reći ću vam pet stvari koje zaista volim.


1.Knjige

Obožavam čitati,uživiti se u drugi svijet. Upoznati nove likove, pratiti njihovu priču i malo se odvojiti od ove svakidašnjice.
Također,ne znam zašto, ali obožavam kad naručim knjige s neke stranice, i onda dođe onaj veliki paket i ja to mogu otvoriti i vidjet kako knjige izgledaju. Zato obožavam naručivati knjige sa stranica, ali baš i nemam taj money,money,money, pa je to nekad malo teže.
I btw neki dan sam naručivala s neke stranice i tako ispalo je oko 180 i nešto kuna, i ja vidim neku knjigu za 20 kuna (koju sam jako htjela), ali ipak si kažem "ma neću,još poštarina,ovo,ono" i kad ja to sve lijepo naručim,stavim u košaricu,stisnem sve one silne gumbe,skužim da se narudžbama iznad 200 kuna ne naplaćuje poštarina.Znači,da sam kupila tu knjigu, imala bi jednu knjigu viška+čak bi i manje platila.
Ako ništa,barem sam naučila da odsad uvijek provjeravam dali na stranici imaju nekakav "deal" za besplatnu narudžbu.





2. Dobre filmove

Mislim to se i odnosi isto na knjige ( "dobre" knjige), tako da se vjerojatno podrazumijeva.
Ali, isto nekako kao i s knjigama (osim što to u većini slučajeva traje puno duže nego pogledati neki film od sat/dva) uživiti se u svijet tih novih likova. Upoznati sve te pozitivce i negativce, napeto čekati što će se na kraju dogoditi.
Volim i one stare filmove iz 80tih/90tih, kao i ove nove. 
Kao što sam u prošlom postu odgovorila, draže mi je pogledati neki film kod kuće, nego u kinu, ali mi je nekako i svejedno.




I kao što sam u prošlom postu rekla za jedan, meni odličan film Secret Admirer/Tajna Obožavateljica. To sam dosad pogledala (do kraja) oko 3 puta, a onako polovično 5. Film mi nikada ne dosadi, iako već u potpunosti znam što će se dogoditi.
Ali, o čemu se radi? 

Upoznajemo jednog od glavnih likova, dečka-Michaela. On neočekivano dobiva ljubavno pismo,ali nije siguran od koga je. Pošto je cijele godine bio zaljubljen u curu-Deborah, njegov najbolji prijatelj-Roger ga uvjeri da je to pismo upravo od nje.Tako i Michael piše pismo i daje ga Toni (prijateljica od Deborah) da ga odnese. Upravo je Toni ta koja je cijelo vrijeme bila zaljubljena u njega, te iz ljubavi pročita kako je Michaelovo pismo očajno, te ga odluči prepraviti.
No dolazimo do još jednog problema-pismo dobiva Deborina majka te njezin otac pomisli da je to pismo od ljubavnika. 

I tako se sve samo zakomplicira, da bi se na kraju se raspetljalo. Evo trailer, pa slobodno pogledajte. 



Imate li vi neki dobar film za preporučiti? Napišite u komentarima (ja sam sad kao neki youtuber,u blogerskoj formi, koji tako na kraju videa-lajkajte, napišite u komentarima, pretplatite se, ovo ono). 


3. 80te/90te

Znači, ta razdoblja su mi tako nekako draga (iako nisam živjela u njima) Ali, sva ta glazba, filmovi, moda ovo ono. Nekako je svijet izgledao simpatičniji, ako znate što hoću reći. 
Jednostavno bi se voljela vratiti u to doba (iako ne na ovim prostorima već tamo Amerika, i tako). 
Nije bilo toliko zavisti, toliko "pogledaj ovaj je ono rekao na Instagramu za mene" ili "koja kurva, pogledaj joj novu sliku". 
Svijet je stvarno bio mirniji, tako da mi se to upravo i sviđa u tim godinama.





4. New Kids On The Block

Znači, ja vam ne mogu opisati koliko zapravo volim ovaj bend.
Naravno bend iz 80tih/90tih, ali meni sto puta bolji od ovih današnjih boy bandova. 
Sastoji se od pet članova (po slici od lijevo prema desno):

Danny Wood, Donnie Wahlberg, Joey McIntyre, Jordan Knight (i onda osoba gore) Jonathan Knight (brat od Jordana).



Ako mene pitate tko mi je najdraži, definitivno bi vam odmah odgovorila Jordan, koji je ujedno bio i proglašen 4 najljepšom osobom u nekoj godini 90tih. Ujedno i moj dečko.



Evo, poslušajte neku od njihov pjesama nećete požaliti.
Jedan veliki hit- Right Stuff.



5. Pisanje

Ne pišanje,već pisanje.
Kako ja mogu pronaći neki novi svijet i uživiti se u njega, tako mogu stvoriti i svoj svijet,napisati svoja pravila i likove.
Evo, ne treba ni to već i ovako mogu pisati.
Jednostavno se opustim i pišem, upravo sada o stvarima koje volim, ili slično.
Zato obožavam pisati, upravo kako bi se zapravo mogla izraziti i prenijeti drugim ljudima svoju riječ.



Pa, evo ljudi, ovo je bio današnji post.
Nadam se da vam se svidio, a mi se vidimo u idućem.
Btw, koje su stvari koje vi volite? I kako vam se čini film, hoćete li ga možda poslušati? Što mislite o ovom bendu? 
Ako biste bili ljubazni, pa odgovorili na ova pitanja. Hvala.

Bok,

ordinarygirl.



You Might Also Like

27 komentari

  1. Volis interesantne stvari,i vecinu volim i ja. Pogotovo 80te/90te. Nekad mi zaista bude zao sto se nisam rodila tada. Sve je nekako bilo mnogo ljepse i iskrenije.

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajoj divan post draga moja! Vecina ovih stvari su one koje i sama jako volim, te te u potpunosti razumem!

    Malefica

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga post je jako divan i sve mi se dopada sto si napisala... ljubac

    Hvala na poseti i pracenju. Uzvratila sam pracenje <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post draga! Ja od većinu stvari najviše volim pisanje, nekako osjećam se tada kao da mi je cijeli svijet dostižan :) Divno!

    Novi post -> Peany

    OdgovoriIzbriši
  5. Nakon ovog posta mogu ti reci da smo dosta slicne.Volim sve navedene stavke,samo ne pratim taj bend.Sve u svemu super post!

    Novi post:

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/07/the-zulu-palette-by-juvias-place.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako divan i interesantan post.Takodje volim knjige i filmove,pogotovo ako se pronadjem u nekom od likova.U ovom postu si postavila pitanje da ti preporucimo filmove.Ja sam pisala 4 posta na tu temu,pa ako zelis mozes pogledati,jer stvarno ne mogu da izaberem samo neke koje bih ti preporucila,jer ih sve obozavam.
    Takodje volim i pisanje i od kada sam otvorila blog zaista uzivam u tome.
    Isto tako volim taj period 80/90 godine,jer je sve bilo drugacije i to vrijeme ima dosta prednosti u odnosu na danasnje.
    A za ovaj bend koji si pomenula prvi put cujem,ali cu se potruditi da ih poslusam.
    Sve u svemu,post je super i dosta smo slicne sto se toga tice. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Sviđa mi se ovaj post i što si nas na neki način približila sebi. I ja obožavam da gledam filmove i definitivno ću pogledati ovaj što si ti gledala 5 puta, sigurno je dobar. Odličan post, sve pohvale draga! ♡

    www.iammilitza.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Iz nekog razloga nikad nisam previše gotivila osamdesete. Devedesete da, ali osamdesete ne. Nekako mi je sve to previše strano i čudno... Sumnjam da bih mogla dugo da izdržim u tom periodu. Nego, nije to tema posta. 😂
    Što se navedenih stavki tiče, najviše volim da gledam filmove (u 99,9% slučajeva su to filmovi iz 21. veka), mada i serije u poslednje vreme.
    Baš mi je drago što sam naišla na ovaj post. Odličanje način da te malo bolje upoznam, s obzirom na to da sam novi čitalac. ❤️

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepo, toliko sam se pronašlau ovom postu da je to nemoguće. I ja obožavam knjige i filmove, čime se i na svom blogu bavim, ali oduševila sam se kad sam videla da neko voli tako retro stvari. Ja štaviše, zalazim i u periode 60-ih godina, bukvalno sakupljam tatine i mamine stare stvari, gramofone, ploče, kasete, odeću, i zaista smatram da su ta vremena nekako bila srećnija i lepša. Pa i sama muzika tog perioda bila je lepša, nije se pevalo o drogi, novcu, lakom moralu itd...sve pohvale za post, još jednom!

    Books&Tea

    OdgovoriIzbriši
  10. Knjige i filmovi - ništa bez njih, oni čine život zanimljivijim, to je ono što obe volimo! Ja ne simpatišem nešto preterano prošla vremena, zapravo ni ne razmišljam i ne znam ništa skoro o njima, ne znam, valjda nije moj fazon. Mada u svakom slučaju kao što si i rekla, 80-e i 90-e u Americi, ne ovde, meni se čini kad uporedim, da je ovde sad maltene kao u Americi tokom 90ih (zaostajemo) ahhah :D Zanimljivo je upoznati nekoga sa drugačijim interesovanjima i pogledima!

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post i ja isto volim filmove, da čitam dobre knjige, a i muziku devedesetih. :)

    www.minnieart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan post, drago mi je što si s snama podijelila stvari koje voliš, i ja volim gledati filmove i naravno, pisati, a u posljednje vrijeme dosta čitam knjige, jer sam upisala književnost, tako da mi toga sigurno neće biti na odmet

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  13. Fino smo te upoznali kroz ovaj post! Samo tako nastavi!

    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. hello dear! really great entry :)
    very inspiring, interestingly written - read very nicely.
    I like your post very much, just like the whole blog!
    I greet warmly from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. I haven't seen any of those films :)
    thank you for sharing the info! kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdgovoriIzbriši
  16. Zanimljiv post... i ja volim knjige da čitam. :) I volim takođe i da pišem. :)

    Kad smo kod pisanja (ne pišanja :P ) napisala sam novi post https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/07/bk2018-6-dan-povorka-4.html :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful post. I also find a joy in writing. It helps express my feelings.

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Odličan post! Slične smo. :) Ja najviše od navedenog volim čitati knjige.

    Zapratila sam te,ako želiš uzvrati.

    https://xdreaannx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. I ja isto volim knjige, dobre filmove i pisanje. Uživam u njima i ne bih mogla zamisliti soj život bez njih.

    http://www.exclusivebeautydiary.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. I love books and films.
    I'm following your blog via GFC, could you follow my blog too?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdgovoriIzbriši
  21. Hej! Sviđa mi se tvoj blog. Pratim tvoj blog. Zaprati moj blog. Follow za follow?

    https://my-life-as-mila.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  22. Great post dear!
    I follow you can you follow me back?
    www.guzelvekulturlu.com

    OdgovoriIzbriši
  23. I also love kid on the block
    www.stylebasket.in
    Instagram:-stylebasket24

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru !