UPOZNAVANJE

08:49:00

Ej ljudi,šta ima?

Evo za današnji post sam se odlučila za Q&A.
Znam, znam jedan jako basic post, ali šta ja mogu morate me malo i upoznati prije daljnjih postova.
Na jednoj stranici sam našla tih "75 zabavnih pitanja", ali kome se uistinu da odgovarati na 75 pitanja, pa sam skratila na 30.
Tako da bez odugovlačenja, krenimo na ovih (75,nop) 30 pitanja.

1. Koji si zadnji film pogledao?
Secret Admirer, ili ti Tajna obožavateljica. Film iz 80tih (ja inače obožavam 80te i 90te),
 koji me iskreno oduševio. Slatki ljubavni, pomalo klišejevski (ovo nije riječ) film, ali u isto vrijeme zanimljiv i smiješan, a i sladak. Definitivno pogledajte, pogotovo je super sad za ljeto.




2. Je li ti draže ići u kino ili gledati kod kuće film?
Probably kod kuće, zato kad sam u kinu ili mi se piša pa propustim pola filma, zato što ja s prijateljicama na kraju završim s naslikavanjem u wcu, ili su ljudi ispred mene previsoki (iako sam ja inače dosta visoka osoba, ali svejedno), pa ne vidim pola filma, ili je mojim prijateljima film dosadan, pa umjesto gledanja se zajebavamo (jel ja mogu psovat ovdje?) i živciramo ljude, pa me na kraju sram. A kod kuće je sve drugačije mogu na wc kad hoću (zaustavim film), nema ljudi ispred mene i ako je film dosadan prebacim na neki drugi.

3. Gledaš li televiziju često?
Kako kad.

4. Koji program najčešće gledaš? 
Nemam nijedan poseban program. Što mi se gleda to ću i gledati, nijedan program mi nije baš "najdraži".

5. Koji ti je omiljeni TV show?
Prije su mi bile Slatke Male Lažljivice, pa Tračerica, pa Jednom Davno, onda Igra prijestolja. Sad se odmaram od tog.

6. Možeš li se nasmijati uz neku seriju?
Ako je nešto smiješno logično da ću se nasmijat, tako da mogu.

7. Bi li se usudio prijaviti na neki kviz?
Zavisi kakav. Mislim na svakom kvizu bi ispala budala,ali ono.
Na kvizu znanja, bi se osramotila pošto tamo pitaju svakojake sitnice koje ja ni ne kužim kako to itko zna. Na kraju bi se toliko zbunila da bi na pitanje "Kakvo je nebo boje?" odgovorila "Oblak." Tako da, ne hvala.
A na nekom kvizu kao onom gdje te ispituju privatna pitanja, pa ti moraš odgovoriti iskreno zato što ima detektor laži (ne znam kako se zove) ne bi uspjela odgovorit ni na jedno pitanje, zato što bi se vjerojatno pomalo sramila svih tih kamera. 
Mislim da ste zaključili moj odgovor.

8. Ima li koja dobra knjiga koju si u zadnje vrijeme pročitao?
Trenutno čitam Obožavateljica od Rainbow Rowell, i jako je slatka knjiga. A prije toga sam čitala jednu od Agathe Christie, tako da i ta.




9. Ima li uskoro neki koncert na koji ćeš ići?
Ne.


10. Plešeš li na izlascima ili zabavama?
Ako je neka pjesma koju volim, da. Mislim osramotim se, ali dobro, sve je to za ljude.

11. Jesi li gledao vijesti?
Jedno jako "zabavno pitanje". Ne, gledala sam utakmicu, što je malo čudno za mene, ali sam dosta navijala, i iživcirala se. Mislim, isplatilo se, pobijedili smo Dansku.

12. Jesi li čitao to i to?
Ovo je stvarno pitanje na toj stranici, nisam izmislila. Vjerojatno se misli da upotpunim s nekom knjigom, ali ja ću odgovoriti da "to i to" nisam čitala.

13. Koji je tvoj idealan automobil?
Onaj koji se kreće.

14. Koji je tvoj idealan posao?
Bilo koji, da mogu prehraniti obitelj.

15. Koja bi tri mjesta volio posjetiti?
Ja sam cura, hvala. 
Ne znam, bilo gdje na svijetu bi vjerojatno išla, ako bi mi se pružila prilika. Ali, onako Engleska, Francuska, Amerika, Španjolska...

16. Jesi li kad probao meksičku (japansku ili kinesku) hranu?
Ponavljam, cura sam, i dalje. I ne.

17. Imaš li kućnog ljubimca?
Ne.

18. Sjećaš li se omiljenog predmeta ili učitelja iz škole?
Još uvijek sam u školi. I vjerojatno engleski, a za profesora ne znam.

19. Koje su ti omiljene namirnice i jela?
Ona od kojih se najedem.

20. Voliš li kuhati?
Računaju li se kokice iz mikrovalne? Onda da.

21. Jedeš li često u restoranima? Kojima?
Not enough money for that shit.

22. Surfaš li često internetom?
Pa, moglo bi se reći.

23. Kakva je prometna povezanost do tvog doma?
Ovo pitanje ne kužim. 
Lijepa, ima cesta pokraj moje kuće, prolaze auti, blizu sam centra grada, ne znam više.

24. Ideš li na utakmice?
Kak da ne.




25. Nosiš li/gubiš li kišobrane?
Ako pada kiša nosim. Zapravo jako ih lako strgam, prije nego izgubim.

26. Voliš li čokoladu i kolače?
Da.

27. Je li ti dosadno kad?
Je.

28. Koje godišnje doba ti je najdraže?
Proljeće, vjerojatno.

29. Piješ li puno kave? Kakvu kavu voliš?
Tko je rekao da volim kavu, zato što je ne volim.





30. Pratiš li sportove na TV-u? Koje?
Jedino sad kad je Svjetsko prvenstvo zapravo pratim, ali inače ne.


I eto ga to su bila ta "zabavna pitanja". Nadam se da ste ovo uspjeli pročitati, i da vam nije bilo jako dosadno. 
Eto hvala na čitanju ovog posta, vidimo se u novom. Ako imate nekih ideja, ili želite da nešto napišem, slobodno napišite u komentarima. I da li vam se sviđa ovaj izgled bloga ili da ga promijenim? 
Btw još jedno pitanje: što mislite koliko imam godina?
 Ako biste bili toliko ljubazni da odgovorite, jako me zanima. Hvala.

Vidimo se u sljedećem postu,

ordinarygirl.



You Might Also Like

39 komentari

  1. Prezanimljiv post! Uživala sam čitajući jer su pitanja interesantna, a i ti daješ zrele odgovore. Slažem se sa tobom u većini slučajeva, jedino to što sam se ja navukla na kafu u drugom srednje, pa se ne mogu tako lako odvići :'D I da, ovaj gif na kraju me je oduševio, upravo gledam Castle i naletim na tvoj gif! Slučajnost ili ne, hmm? :'D Divan post! ♥


    V L V – new post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaha hvala puno! Stvarno ahaha? I ja isto znam ponekad pogledat tu seriju, prezanimljiva je.

      Izbriši
  2. Nije bilo dosadno, sve sam pročitala tako da opušteno :D
    Odličan je izgled bloga, ne diraj ništa!
    Mislim da imaš 15, 16 godina :)

    Girly world | Nova SOS rubrika | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  3. Loved reading your answers. I would also love to visit Spain!

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Pitanja su zanimljiva, tvoji odgovori još zanimljiviji top!
    Moraću da se složim sa tobom, takođe ne volim kafu i fazon nikada je ne pijem. Crnu kafu nisam probala nikada, dok sam jednom do dva puta u životu probala kapućino ili nešto na taj fazon. Ne odgovara mi jednostavno:D
    Hm, možda negdje oko 17 godina?

    sosihappylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao ovisnik o kavi divim ti se na tome što je uopće ne piješ
    Uživala sam u čitanju, pitanja su bila baš zanimljiva :)
    Klikni na link u posljednjem postu: xshoppingholicx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post. Volim Q&A,uvjek mi je intereantno vidjeti i saznati nesto novo o blogerima.

    Kolekcija nakita: PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Post je super i jako mi se dopada.Svidja mi se to sto na pitanja odgovaras na totalno opusten i iskren nacin i to mi je jako simpaticno.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična pitanja i odgovori. Ja volim da pijem kafu (nes), ali nisam navučena tipa mogu da prestanem da je pijem kad god. :)
    Ja mislim da imaš 15 godina, takav utisak imam. Inače, dobrodošla nazad u blogosferu. <3

    jasminadimitri.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Super pitanja, ali su mi bolji tvoji odgovori. Inače da mi je netko postavio takva pitanja slično bih odgovorila.


    https://letshavefunheree.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Sjajan post, draga moja. Pitanja su jako zanimljiva, drago mi je da si ih odgovorila jer sam definitivno saznala mnogo više o tebi.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši
  11. Ma koliko ideja Q&A posta delovala dosadno, ja sam uz tvoje odgovore uživala. Pošteno sam se ismejala za ovo sa kvizom. Vidi se da si jako zanimljiva i pozitivna, definitivno ću te više pratiti!

    Books&Tea

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan post, da te bolje upoznamo, nisam gledala ovaj film, ali bih mogla. Gledamo i volimo slične serije :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post. :) Sviđa mi se to tvoje "psovanje" i tvoja opuštenost. :) Zapratila sam i ja tebe. :)

    Napisala sam novi post, pa ako želiš, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/07/bk2018-6-dan-povorka-2.html :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Divan post
    Uzvratila sam pracenje

    www.makeyourfashionchoice.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post kao i blog, sve pohvale. Hvala na komentaru. Zapratio sam te

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Stopping by once again to let you know I just followed your lovely blog. Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Divan i jako zanimljiv post draga!
    Odgovori za kuvanje i restorane su tako relatable :') ♥
    Follow sam te! ♥
    My blog
    New post

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru !