SVE ISPOČETKA

06:18:00

Hey ljudi, vratih se.

Ako ne znate tko sam ja, a vidite da me pratite ovdje na blogu, možda me se sjetite pod nazivamo "lovedisneyhr" odnosno "disney".
Ako još uvijek ne znate, onda mi je žao što nisam ostala u vašem sjećanju, ali ako me se nekim slučajem sjećate-iskreno mnogo vam hvala.
Znači, ja sam ovaj blog pisala prije oko dvije godine (znači 2016.). Tada sam se još zvala "disney" iako me to ime nikada baš nije privlačilo (osim kad sam započinjala s ovim blogom, i kad sam naivno upisivala d pa i i tako dalje, misleći kako je to fora i zanimljivo ime), ali ga nikad nisam znala promijeniti..znam ne znam ni ja što sam mislila jednostavnije ne može biti.
Sad je prošlo dvije godine. Sjetila sam se ovog bloga i pomislila kako su bili ne kvalitetni postovi, i kako sam pisala, samo kako bi "napisala", ajmo to tako reći.
Isprva sam se stvarno uživjela i htjela sam nešto napraviti od ovoga, ali počela je škola i ja sam krenula od 100% ("Kako je zanimljivo  imati blog!") do 0% ("Pa, prošlo je mjesec dana, mislim da bi trebala nešto objaviti.") predavanja ovom blogu.
Stvarno mi je žao, ako je itko stvarno uživao u ovom blogu, što sam ja bila tako lijena (iako da budemo iskreni nekad stvarno i nisam imala vremena) da napišem post.
Ali jebiga prošlo je dvije godine, evo me opet tu.
Obrisala sam sve postove, promijenila naziv. Onaj blog više ne postoji. 
Mogu vam reći da će ovi postovi biti više random nego prije. Prije dvije godine sam se stvarno trudila pratiti trendove i koji postovi su najpopularniji pa da ih i ja napišem. Ali sada me boli ...briga (hehe) hoće li ovo dobiti puno komentara ili pregleda. Ne znam ni hoće li dobiti i jedan pregled, ali dobro sve je to za ljude.
Ono što želim reći je da ne želim više napetost kao prije. Ovaj blog i pišem da bi se opustila od svog života, i usput upoznala nove ljude.
Prije bi možda rekla i da pišem za slavu, ali uspjeh ne dođe preko noći, pogotovo ako pišete postove (kao ja prije,khm) jednom mjesečno.
Tako da, da evo me nazad. 
Zrelija (kolko tolko), i opuštenija. Nadam se da će vam se svidjeti novi postovi, koji kako sam rekla će biti random. Ako budem dosadna, napišite u komentarima. Znate, trebaju ljudi raditi na sebi, nije uvijek dovoljno "odličan post", kritizirajte malo, recite mi kako sam bila lijena nisam pisala ovo ono...(ali, ne bi se bunila ni da napišete "odličan post" hehe).
Ne znam koliko će ovo trajati. Možda do kraja ljeta. Možda i kad bude škola.
Ali znam da sam žedna, pa si idem po vodu, a mi se vidimo u slijedećem postu (koji se nadam da neće biti za dvije godine).

Bok,
ordinarygirl.



You Might Also Like

27 komentari

  1. Punooo srece! Srecan novi početak želim!

    Zapratila sam tvoj blog, pa bi mi bilo jako drago kada bi uzvratila! Unaprijed hvala!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Za tvoj prosli blog nisam znala,niti sam ga citala,ali ti zelim puno srece.Nadam se da ces od sada,pa ubuduce biti zadovoljna svojim radom.A sto se tice sticanja popularnosti,to sve dolazi s vremenom.Najbitnije je da uzivas u onom sto radis.Ljudi ce tvoju ljubav za blogovanjem primijetiti i to ce sve doci na svoje.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim ti srećan novi početak i verujem da ćeš biti mnogo istrajnija nego pre. Čitaću redovno tvoje postove.

    Books&Tea

    OdgovoriIzbriši
  4. hahaha koji si ti lik!
    Nema potrebe da te kritikujemo, blog i postovi na njemu su čista sloboda, pišeš šta i kad hoćeš. Kome se sviđa - super, kome ne - nikom ništa hah
    Nisam te ranije pratila iako sam bila aktivna na blogu tada, ali evo sada te pratim! :D
    Tako da srećan novi početak na blogu. Iii da odličan post! :D
    Inače evo i ja sam žedna i moram po vodu.. :P

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Pre svega, želim ti srećan početak pisanja! Dopada mi se taj fazon random postova, pa se radujem svakom sledećem! Uzvraćam praćenje, i još jednom, srećno! xx

    Viva La Vida

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve pohvale jako interesantan blog, svidja mi se. Odlican post. Srecna novi pocetak :)

    Pracenje za pracenje? :)

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je što si se vratila. Takođe i sam ja napravila pauzu, malo manju nego ti, ali sam nakon 4 mjeseca odlučila da pišem. Srećno u daljem blogovanju, ljubim te!♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvi put sam na tvom blogu, ali jedva čekam da vidim tvoje postove i nadam se da ćemo se lepo družiti. Dobrodošla nazad u blogosferu!


    https://jednostavnoana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello :D i see you are back at posting,
    i was wondering if you would like to follow for follow? :)
    let me know! kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš sam te se sjetila prije nekih mjesec dana, tako da hahah evo te konačno! Mislim da smo jednom prilikom napravile neki collab, barem mislim, don't judge me ako sam krivo pomislila. Uglavnom, želim ti puno sreće i najmanje ljenosti ovoga puta, hahah :D Samo naprijed gurll!

    NOVI POST -> Peany

    OdgovoriIzbriši
  11. Sećam se tvog prvog bloga. Sviđao mi se i ranije a i sada. Drago mi je da si se vratila.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    OdgovoriIzbriši
  12. Drago mi je da si se vratila, iskreno ime Disney jest po malo dječije i drago mi je što si ga promijenila (ako već hoćeš kritiku haha). Šalu na stranu, nadam se da ćeš biti aktivnija :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelim ti puno srece! Usput svako ko zeli moze pogledati i moj blog https://followmeandblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru !